2011.02.02 - Bättre...?

Hej hej!

Jag var jätteglad imorse när jag vaknade. Jag hade fått sova gott och jag hade inte ont i nacken. Jag packade ihop och åkte till skolan. Väl inne på föreläsningen tog mitt goda humör slut. Nacken började värka igen och jag kunde knappt koncentrera mig... Jag fattar ine vad det är för fel. Behöver jag knäcka ryggen och nacken?? Det var ju iof ett tag sen men det brukar komma smygande och inte så här fort. Dessutom brukar jag få ont i ryggen också men att boka en tid hos kiropraktorn vore kanske en bra idé.

Nu sitter jag här hemma i soffan med halsduken på mig och plågar mig själv att göra allt på datorn som jag brukar göra. Kolla facebook, blogga och läsa bloggar. Så fort jag är klar blir det till att lägga sig ner i soffan och försöka läsa lite. Jag fick just ett sms om att mina böcker finns att hämta efter 17.00 idag så det ska jag göra sen.


Jag och min halsduk...

Nu blir det att ligga isoffan en stund.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback