VINN DIN DRÖMKLÄNNING....

Åhh jag dog nästan lite när jag såg denna annons. Om man är med och tävlar har man chans att vinna sin drömbrudklänning till ett värde av 20 000kr. Tävlingen hålls av Lilly och kanalen TLC.

Vill du också tävla så gör det HÄÄÄÄÄR...

Som ni vet så älskar jag kanalen TLC och favoritprogrammet är ju så klart Say yes to the dress eftersom jag och min sambo planerar att gifta oss. Just nu försöker vi spara pengar till bröllopet och att få vinna sin drömklänning skulle vara världens lycka. Jag giller verkligen LILLYs stilrena designer med en liten modern twist =)

Några av de som jag verkligen gillar:

 

  



Vill ni se fler klänningar eller se dessa i större bilder så finns de på LILLYs hemsida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback