2011.04.28 - LEVANDE DÖD

Hej hej!

Hur är läget?? Här forsätter det att vara tröttsamt. Jag fattar inte varför jag aldrig får känna mig pigg. Imorse var jag och lämnade in bilen på fyrhjulsinställning och på vägen hem gick jag som en zombie. Ni vet med armarna lite framåt och vingliga steg. Kändes så där när man mötte folk. Jag skrämde säkert hela bunten =)
Dagen har sedan fortsatt i samma anda. Även fast jag försökt äta och öppna ett fönster så får jag inte igång hjärnan och kroppen. Plugga har jag försökt att göra för jag måste plugga men ingenting fastnar eller blir bra.

Hur gör man för att få tillbaka motivationen?? Eftersom jag känner mig som jag gör så har liksom motivationen försvunnit totalt. Jag vet att jag har massor att göra men hur mycket jag än försöker så kan jag inte få arslet ur vagnen för att göra det. Jag vet inte om jag bara ska skita i att göra något mera idag, kanske bara städa och diska här hemma och sen sätta fart igen imorgon eller om jag ska försöka pressa fram något idag...

Jag kom just på vad jag ska göra. Jag ska ta och plocka undan här hemma, diska och sen ta en power walk. Efter det blir det en lång dusch och lite extra lyxvård så jag känner mig fräch. Efter det blir det troligtvis middag och sen hänga med sköna vänner. Från och med imorgon ska jag satsa skithårt på att komma igång igen. Det blir föreläsning i Uppsala och sen ett par timmars pluggande där innan jag åker hem och fortsätter. Sen kommer det att bli väldigt mycket plugg under helgen också för jag måste klara det här. Det är liksom bara en månad kvar innan det är slut för denna termin och jag måste komma in ett flow nu så jag hinner med allt =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback