2011.04.26 - ÅTERIGEN VARDAG

Hej halloj!

Hur har ni haft det i påsk?? Min helg har varit mycket trevlig med mycket mat, mys med familjen och härlig vårcruising. Vi har varit både hos svärmor och mina föräldrar och ätit och i söndags var det dags för vårcruisingen. Det var ett par hundra bilar som samlades på Rondellen-parkeringen i Skiftinge innan cruisingen startade. Vi åkte runt i stan och bara myste bland alla snygga bilar i solen. Det blev dock en tidig kväll för oss mn det gjorde inte så mycket. Det var ganska skönt för jag var ganska sliten sedan tidigare under helgen. Under gårdagen åkte vi ut till mina päron och solade och slappade i det vackra vädret innan vi åkte till Torshälla och fixade bilen.

Men idag är det vanlig vardag igen och jag började den med att försova mig. Så himla typiskt, jag vaknade när jag egentligen skulle ha åkt så det var inte så myket att göra. Eftersom jag bara skulle ha en föreläsning idag so jag ändå inte skulle hinna till så blev det pluggdag hemma istället. Jag har gjort en lista på det som ska göras och det största är väl tentan som är nästa fredag. Sen har jag 3 inlämninsuppgifter att skriva plus en sonett. Efter det börjar hemtentorna droppa in så jag behöver väl börja plugga till dem också. Om drygt en månad ska allting vara klart innan sommarlovet börjar. Så om jag verkar stressad framöver så vet ni varför =)

Nu måste jag fortsätta plugga.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback