2011.04.21 - PIGG...?

Godmorgon på er!

Just nu känner jag mig rätt okej men om ett tag lä jag däcka ihop totalt. Jag lär somna i parken idag när vi ska ligga och sola för jag har sovit kanske 3 timmar i natt. Det är helt sjukt, jag som brukar junna somna ståendes. Igår kom jag hem från Enköping och var rätt pigg, tittade på Grey`s och Off the map. Sen tänkte jag gå in och lägga mig i sängen och sova (har sovit 2 nätter på soffan för att jag hostat så mycket). Jag la mig och tittade i mitt bröllopsmagasin som jag köpte igår och det tog ju en stund att ta sig igenom. När det var slut släckte jag och ivanliga fall brukar det ta max 5 minuter innan jag snarkar sött men inte igår. Allting med bröllop och detaljer osv bara snurrade runt i huvudet på mig. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Om sambon hade varit hemma hade jag kunnat prata igenom alla mina tankar med honom och sen hade det varit lugnt. Men igår gick det bara inte... Efter en timmes vändande gick jag tillbaka till soffan, satte igång TVn och la mig och tittade istället. Jag lyckades somna tillslut men det var väldigt tufft när klockan ringde och jag var tvungen att gå upp. Så som sagt, jag lär däcka i parken sen...

Nu ska jag strax iväg och köpa påskpresenter och lite annat smått och gott innan jag ska träffa Elin!!!! Ikväll blir det after work också.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

oh eskilstuna!

2011-04-24 @ 13:21:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback