2011.04.20 - UT I SOLEN

Godmorgon godmorgon!

Jag har egentligen varit vaken rätt läng men jag har tittat på när vakna med the voice har badad. Hehe det var nog skitkallt. De fick dessutom en papparazifotograf efter sig =) Jag tror att jag väntar ganska många veckor till innan jag hoppar i. Jag fattar inte hur jag kunde bada så tidigt när jag var yngre. Alltså hade man ingen känsel i kroppen då eller? Nej nu väntar jag gärna till det blir över 20 grader i vattnet =)

Idag drar jag ut i solen och bort till Enköping. Jag måste få vara ute i solen idag, tänker jag och då säger de på nyheterna att idag blir det en paus i det soliga varma vädret. Fuck it, säger jag, ut ska jag. Och vad kan då bli bättre än att åka och leka men världens underbaraste flickor. Åh vad jag älskar mina systerdöttrar, de är så söta =)

Nu blir det frukost och sen röja lite här hemma. Efter det så drar jag =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback