2011.04.19 - SÖKT JOBB

Hej igen på er!

Som jag har berättat tidigare så söker jag ju jobb för fullt inför sommaren. Än så länge har jag kanske 1 vecka uppbokad för arbete och det funkar ju inte. Jag måste hitta ett jobb helt enkelt. Det känns inget kul att leva på ingenting och dessutom på min sambo hela sommaren =( Så idag har jag sökt ännu fler jobb. Nästan alla som finns på platsbanken, någonstans borde man väl få napp, eller??

Så om det är någon där ute som har något förslag eller helt enkelt har ett jobb åt mig så är det bara att ni hör av er! Jag är på för nästan alla jobb och jag är väldigt arbetsvillig och jobbar alltid hårt...


Jag är en riktig arnetsmyra =) (Bilden är från Goggle)

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror att det bästa man kan göra är att sätta sig vid telefonen och bara ringa runt till olika ställen. Jag kollade på kommunens hemsida efter mailadresser till alla ansvariga på div ställen där jag ville arbeta. Sen mailbombade jag dem. :-) Liten överdrift kanske, men jag mailade dem min CV och det har ju gått över förväntan!



Jag tror att bara man ligger på och verkligen verkar intresserad så har man mycket vunnet.



Kraaaaaam på dig! Syns senare idag! :-)

2011-04-20 @ 01:58:19
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback