2011.04.19 - HÄRLIGA SOLEN

Hej hej!

Njuter ni där ute i solen?? Själv har jag mest varit inne i lägenheten tyvärr. Jag längtar ut men eftersom jag igår var riktigt risig under dagen och i natt hostat en massa så hr jag hållit mig ganska mycket inomhus. Men nu känner jag mig pigg och oerhört rastlös. Haha min sambo skrattade åt mig förut för jag kände mig helt knäpp när jag pratade med honom. Att jag dessutom skulle ha ytterligare en dag till helt ensam under morgondagen kändes helt totalt värdelöst. Då kom han på den briljanta idén att jag skulle ringa min syster och åka dit imorgon. Sagt och gjort så blir det. Jag hade inte ens tänkt på det så det var bra att han kom på det. Så imorgon åker jag till Enköping och myser med systerdöttrarna =) Åh så mysigt.

Idag var jag dessutom tvungen att gå och handla eftersom kylskåpet ekade tomt här hemma och matlusten börjar komma tillbaka. Det kändes skönt att komma ut i friska luften efter all instängd luft från lägenheten. På väg ut ur butiken stötte jag på svärmor och hon hade en hel påse med tidningar i bilen som jag fick. Så nu har jag ELLE, Plaza, Plaza kvinna och en bunt med extratidningar från expressen här hemma att läsa. Mums vad härligt det är med dessa färgglada, glatta buntar med papper fyllda med underbara saker och läsbara intervjuer =)

Hoppas ni får en trevlig kväll, jag kommer nog att ta en promenad.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback