2011.04.17 - SJUK IGEN...

Hej hej på er!

Just nu är jag rätt tråkig men jag har blivit sjuk igen. Jag har kännt mig hängig och trött ett tag och igår slog det till ordentligt. Fy fan vad trött jag är på det här. Jag som tyckte att jag hade blivit friskare sen jag slutade på jobbet men inte nu längre... Förhoppningsvis mår jag bättre till imorgon för vi har redovisning i skolan men blir jag sämre får de andra klara sig utan mig. Uch jag har verkligen ingen lust alls med det här. Jag tror att det är något virus eller bakterie eller nåt som har satt sig på körteln under örat som gör att det aldrig tar slut utan bara kommer tillbaka... Blir jag inte bättre snart så måste jag till doktorn under veckan.

Annars har det inte hänt så mycket här. Jag återkommer med ny kraft när jag blivit piggare =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback