2011.04.14 - IMORGON MÅSTE DET VARA KLART...

Godmorgon godmorgon!!

Hur mår ni?? Solen skiner ute och jag hoppas att det är varmt. Igår var det så ruggigt ute och jag frös konstant. Men idag ser det mer lovande ut. Jag ska ta och städa här hemma på förmiddagen innan jag åker tillbaka till Uppsala. Min sambo ringde mig igår och frågade om inte jag skulle hem och sova. Och jo jag tog chansen att få en extrakväll med honom så jag åkte hem. Det var mysigt att få lite extra tid med honom och jag vaknade väldigt glad. Det är så svårt att vara borta från honom så all tid tar man vara på =)

Nu till min negativa del av mitt liv just nu. Jag har fått jättont i min käke. Det började vid örat, precis under örsnibben vid käkens början (eller hur man nu ska beskriva det). Dessutom känns det som om jag har en liten knöl eller är lite svullen precis där. Sen har det spridit sig längs käken mot hakan och när jag ska stänga tandraderna så är det som att det tar emot i käkleden och ner mot de första tänderna (längst bak). Så jag tror att jag måste till tandläkaren, trots att jag inte har ont i själva tänderna utan i käken. Det jag är orolig för är att det är någon tand (typ visdomstanden) som börjar bli dålig i rötterna och att det därför känns så konstigt. Åhh jag har ingen lust med den utgiften för om det är som jag befarar så kommer det att bli dyrt men jag måste ju innan det blir ännu värre. Så om en stund ska jag ta och ringa till tandläkaren och höra vad de säger och om de har tid med mig imorgon (i värsta fall idag...)

Så så ser mitt liv ut just nu. Dessutom måste jag välja kurser till hösten idag för det är sista dagen imorgon och jag tror att det får bli Svenska C. Det känns som om det passar in bäst i min planering just nu =)

Nej nu ska jag ta och ringa det där samtalet =(

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback