2011.04.08 - TIDIG MORGON

Hej hej på er!

Har ni blåst bort där ute?? Idag var det väl lite bättre men igår var det galet. Jag trodde att fönsterrutorna skulle blåsa in tillslut för de skakde riktigt ordentligt. På väg till Uppsala idag så låg det bl a en busskur (trästuga) sönderblåst på åkern, stora grenar längs vägengrenen osv. Det hade tydligen varit värre där.

Så jag har alltså varit i Uppsala idag och det var inge kul att gå upp. Eftersom vi idag började 8 så var jag tvungen att åka hemifrån vid 6 och därför gå upp innan 5. Jag vaknade vid 10 över 5 och fick sätt ordentlig fart men jag hann både duscha (+tvätta håret), laga och äta frukost samt sminka och fixa håret. Allt detta på 45 minuter. Jag blev riktigt stolt över mig själv. Det var ungefär som den gången jag hann laga mat (koka makaroner och steka falukorv), äta, duscha (+tvätta håret), sminka mig och fixa håret på under en timme. =)

Som ni kanske förstår är jag rätt trött nu eftersom jag inte längre är van att gå upp så tidigt. Jag får väl se om jag tar en tupplur här snart innan jag börjar städa. Om jag ska hålla mig vaken alls ikväll så är det kanske en bra idé =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback