2011.04.07 - TORSDAG...

Shit alltså, är det redan torsdag?? Jag tyckte alltid att veckorna gick sjukt fort när jag jobade men det här är något vansinnigt. Det är inte konstigt att jag tycker att jag inte hinner med att göra saker då dagarna bara svichar förbi. Jag tycker att veckan precis har börjat ju. Kan iof bero på att sambon var ledig och hemma hos mig i måndags, för då känns helgen så mycket längre och veckan blir kortare.

Hej på er förresten!! Har ni sovit gott?? Det har jag, men jag hatar att gå och lägga mig. Det är mörkt och ensamt och jag avskyr verkligen när det blir så tyst i lägenheten att man till och med hör hur klockan tickar. Dessutom har vårt kylskåp börat låta så mycket att vi måste ha dörren in till köket stängd. Detta gör ju att allt bli ännu tystare. När jag väl har somnat så sover jag rätt bra, förutom mina galna drömmar. Jag förstår verkligen inte hur jag kunde stå ut med att somna själv i nästan 2 års tid. Hade jag vant mig då eller tyckte jag att det var lika jobbigt varje kväll? Jag kommer faktiskt inte ihåg men jag tror att jag tyckte att det var jobbigt. Jag var nog lite tröttare på källarna då så det kändes kanske inte riktigt lika mycket. Är det någon mer som känner likadant??

Jaha idag blir det åter plugg. Jag har en hel del att ta mig igenom och det går långsamt just nu. Egentligen vet jag inte varför men det känns bara tungt. Om jag bara kunde få klart en del av det så skulle det nog kännas bättre men det konstanta dåliga samvetet för att man inte gjort tillräckligt mycket varje dag. Men men om typ 8 veckor är denna termin över och då kan man bara jobba och slappa =)

Nu ska jag dämpa mitt dåliga samvete och plugga på...

Puss puss



Jag fortsätter att drömma mig tillbaka till värmen och solen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback