2011.04.06 - SORRY FÖR UPPEHÅLL...

Hej halloj!
Här har det varit väldigt tyst, längre än någonsin förut. Jag har helt enkelt inte haft någon lust. Det har hänt en del grejer som jag inte vill dela med mig med som gjort attn jag ine varit på topp. Därför var förra veckan tyst här på blogen. Nu ser det ljusare ut och jag är tillbaka.

Så vad har jag gjort nu då?? Inte mycket faktiskt. Jag har pluggat en del och passat på att umgåtts med min sambo när han har varit hemma. Att få krama någon har varit väldigt viktigt och min sambo är bäst på det =)

Mitt största huvudbry just nu är vad jag ska göra i höst. Jag ska ju självklart fortsätta plugga men jag vet inte vad. Inom mitt program så är det ju väldigt fritt i vad man läser för alla läser olika språk (både i Sverige och utomlands) och man kan även välja till andra ämnen i examen. Och om 9 dagar måste jag ha bestämt mig och jag har tre förslag just nu... Svenska C, Engelska A och Litteraturvetenskap. Jag tror iof att jag ska spara litteraturvetenskapen till sista terminen och kanska även lägga in en 7,5hp-kurs i ekonomi eller nåt sånt.
Så då är jag nere på två val och jag tror att jag har bestämt mig men sen tvivlar man ju alltid. Har jag valt rätt nu eller borde jag tänka på något annat sätt?? Vi får väl se vad jag kommer fram till tillslut.

Annars rullar livet på som vanligt med plugg, plugg och åter plugg. Om bara ett par veckor börjar tentorna komma och sen är det slut för terminen. Det har gått så fort den här terminen trots att tempot varit lågt. Jag är i skolan ungefär två dagar i veckan och resten av tiden är det egen studietid som gäller. Inte alltid det lättaste att ha den diciplinen men jag försöker =)

Nu ska jag äta lite frukost och återkommer senare.

Puss


Åh vad jag längtar utomlands... Måste vänta ända till oktober =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback