100930 - Sista dagen...

Godmorgon godmorgon!!!
Idag är det alltså sista dagen. För vad då kanske ni tänker och det är faktiskt 2 saker.
Det första är ju så klart att det är sista dagen för tokplugg innan tentan imorgon. Jag vet inte hur det kommer att gå för just nu är jag bara helt tokslut och ska då försöka proppa in ännu mera i huvudet. Men men nu får det gå som det går. Jag kommer att sitta hela dagen idag och bara pressa in det sista. Dessutom ska jag gå till skolan och lämna in min hemtenta och gå på vår seminariegrupp kl.16. Idag skulle det komma en kvinna som kunde svara på hur man ska tänka när man väljer och så vidare och det är ju alltid bra att veta...

Det andra är faktiskt att det är den sista September idag. Kan ni fatta att det redan är en månad sedan som jag flyttade till Uppsala och började på universitetet?? Det känns både som att det har gått jättesnabbt och som att jag har varit här en evighet.

Aja nu måste jag sätta igång med pluggandet igen. Bloggen blir lite åsidosatt just nu men snart är det lite ledigt på gång. JAG LÄNGTAR!!!!!

Puss och ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback