100929 - Plugg plugg plugg...

Hej på er!
Så var det åter plugg igen. Jag har faktiskt hunnit med att vara i stallet och rida Chessire på morgonen också. Det var rätt skönt att få komma ut och göra något annat en stund, och vad kan då vara bättre än att få rida lite imorgonluften =)

Sen var det bara att sticka hem, duscha och dra ner till Mdh för att möta Elin. Ytterligare en heldag med tentaplugg. Åh vad jag längtar till på fredag kl.11.01 nu så tentan ska vara över. Fan snart blir jag galen på papper hit och papper dit med saker som jag måste kunna men inte får in i huvudet. Det ska bli så skönt att ha en hel helg + måndag och tisdag nästa vecka som jag är helt ledig på. Jag behöver inte sitta och plugga och jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag INTE sitter och pluggar. Sen drar det hela igång igen...

Idag kommer äntligen min sambo hem. De jobbade på så mycket igår att de kunde komma hem över natten idag. SÅ får jag åka med dem till Uppsala imorgon. Man får ju passa på så här sista veckan de har i Uppsala. Från nästa vecka måste jag ju börja åka själv igen.

Nej åter till blocket och pennan.

Ha en bra dag.
Puss


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 16:44:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback