100928 - Tokplugg även idag...

Sorry, om jag tjatar om mitt pluggande men det är ungefär vad jag gör just nu. Mitt liv består av att tentaplugga så vill ni läsa om något annat så får ni ge er till tåls för efter fredagen så ska jag få några dagar helt ledigt innan nästa kurser startar =) Det är så skönt att ha något att se fram emot för då känns det inte lika illa att plugga gärnet nu...

Idag har jag suttit i soffan hela dagen så jag har en lättare nackspärr nu och ont lite överallt i kroppen. Kanske inte den bästa ställningen att ha hela dagen men men imorgon blir det bättre. Då ska jag till Mdh med Elin igen.

Fy fan, nu är det bara 2 dagar kvar att pluga på innan det är dags för tentan. På ett sätt är det skönt att det "bara" är en 7,5p-kurs så det är ingen jättefarlig tenta iaf (hoppas jag =S )

Nej ush jag vill inte ens tänka på det för då blir jag bara nervös...
Kanske dgs att göra lite mat istället så magen håller sig glad =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback