100927 - Jag är full...?


Bildkälla

Hehe så kändes det idag. Som jag sagt förut så blir jag rätt groggy av mina tabletter och idag bestämde jag med Elin att vi skulle plugga ihop. Jag behövde komma ut lite och få lite struktur på mitt pluggande. Det värsta var bara att ca en timme innan jag skulle gå tog jag min tablett så den hade ju lagom hunnit kicka in som bäst när ja skulle gå. Hehe har ni någon gång försökt att gå normalt på väg hem från krogen när ni är rätt påverkade?? Inte det lättaste eller hur?? Tänk er det plus att ni på krogen hittat någonting kul att röka och försök att gå normalt då... hehe så kände jag mig idag-på väg-till-Mdh...
Ögonen gick i kors, huvudet snurrade och fötterna trampade luft =) Det såg säkert jättekul ut för alla som gick förbi mig men jag kan lova att jag fick kämpa för att inte vända och gå hem igen. På toppen av allt började jag kallsvettas och bli illamående också så när jag väl var framme var det en fröjd att få sätta sig ner. Ögonen gick fortfarande i kors och huvudet kändes som en blykeps men det var bara att börja plugga ändå.
Jag kan lova att 8 timmar då känns väldigt mycket och att det kändes som om tiden släpade sig fram. Jag fick ia mycket gjort och det känns skönt. Har någon fråga kvar på hemtentan som jag inte är riktigt säker på och sen är det bara resten som ska nötas in =)

Nu blir det till att slappa på soffan, sova lite och ta nya tag imorgon.

God natt
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback