100926 - SovSöndag...

Hej på er!
Jag har verkligen sovit hela dagen idag. Jag känner mig för tillfället lite bättre men jag är inte pigg någonstans. Jag var ändå rätt duktig imorse och gick upp med sambon och tvättade. Sen blev det lite smörgåstårta och trocadero till frukost. Där tog energin slut. Jag tvärslocknade på soffan och märkte inte ens när min söta sambo sprang upp och ner till tvättstugan. Där låg jag ganska många timmar innan jag vaknade till liv igen, men resten av dagen har tillbringats på soffan. Jag blir verkligen helt däckad av tabletterna, men det är kanske bra för det betyder ju att jag håller på att bli frisk (förhoppningsvis). Tyvärr går det ju sämre med pluggandet eftersom jag bara sover men jag får ta den här dagen som en återhämtningsdag för att från imorgon försöka komma igen.

Nu blir det nog en bit kladdkaka och sen fundera på vad det blir till kvällsmat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback