100925 - Förlovningslunch...

Hej på er!
Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll för det hade jag. Den blev inte riktigt som vi hade planerat men det var mycket trevligare. Vi hamnade hemma hos Timmie och Linda och spelade biljard istället för att åka hem där sambon skulle spela NHL 11 och jag skulle börja skriva på hemtentan. Det vr mycket trevligare att umgås med vännerna istället. Det har tyvär blivit dåligt med det de senaste helgerna eftersom vi har haft så mycket planerat. Denna helg blir lite lugnare (förutom min hemtenta).

Idag ska vi hem till svärmor och äta en förlovningslunch eller vad vi nu ska kalla det. En lite mysig tillställning för att fira vår förlovning helt enkelt. Ska bli trevligt =)

Detta blev sambons förlovningsring:



Detta är min förlovningsring (typ den i vittguld med diamanten, hittade ingen bättre bild):


Båda är från Albrekts Guld.

Nu blir det hemtenta för hela slanten =) Jag måste säga att den såg hanska okej ut faktiskt när jag skrev ut den igår. Jag hade nog förväntat mig något mycket värre faktiskt, men vi får väl se hur det blir när jag väl sätter igång..

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback