100926 - Drygt 1 år...

Hej hej!
Jag måste säga att jag börjar känna mig lite starkare nu men har fortfarande inte planerat hur jag ska göra i veckan. Jag har inte bestämt mig om jag ska vara kvar i Tuna till på Torsdag och sen åka till Uppsala eller om jag ska åka till Uppsala redan imorgon. Det är ju tentaplugg som står på schemat och det kan jag ju göra vart som helst egentligen. Sen är det ju alltid skönt att få vara hemma och sova i sin egen säng speciellt när man är krasslig. Aja jag har nog ungefär 30 minuter till på mig att bestämma mig innan jag måste börja packa om jag ska iväg.

Jag satt och tittade tillbaka på min blogg och kan fram till att jag har hållit på i drygt ett år nu. Den 20 september förra året såg denna blogg dagens ljus. Jag hade ju en annan blogg innan som jag la ner. Efter typ 2 dagar utan den bloggen saknade jag det så mycket att jag startade en ny =) Hehe jag var mer fast än jag först hade trott.
Mitt liv är ju rätt annorlunda nu mot för ett år sedan.
Då jobbade jag, red ett par gånger i veckan, var med i styrelsen för ridklubben och levde ett skönt liv i Eskilstuna.
Nu är jag student och försöker komma in i studierna, bor både i Uppsala och i Eskilstuna, är nyförlovad och planerar bröllopet och lever på exictensminimum (vilket alla studenter faktiskt gör). Men jag är nöjd med mitt liv. Jag vet att det kommer att bli tuffa 3 år men samtidigt är det så roligt att jag nästan inte vill att det ska ta slut heller. Studentlivet är ett speciellt liv och egentligen borde alla få uppleva det någon gång i livet.


Jag för ett år sedan

Nu blir det till att ta sig ner i tvättstugan och hämta upp tvätten, sen sängen skulle jag tro. Är fortfarande helt slut...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback