100925 - Bäddas ner...

Hej hej!
Har precis kommit hem från svärmor där det var mycket trevligt. God mat fick vi också, smörgåstårta =) Men ush vad jag inte mår bra nu. Jag fick ju nya tabletter igår och de tar knäcken på mig. Jag har ont överallt, helt slut på energi och lätt illamående. Tydlgen lyckas jag alltid få alla konstiga biverkningar som finns. Så länge jag inte kräks också så är jag glad... Får se hur jag mår imorgon för jag har 2 hästar som jag ska rida då egentligen, men mår jag så här kommer jag inte kunna rida alls =(

Det blir nog en ganska lugn kväll ikväll. Jag lär sitta i mitt hörn i soffan och tycka synd om mig själv (hehe) och sambon lär spela en del. Orkar nog inte ta mig härifrån...

Nej jag orkar inte ens skriva mera tyvär.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback