100924 - Hemma och vänder...

Hej hopp!

Nu är jag hemma en snabbis och väntar på att sambon ska bli färdig. Vi ska ut till Tuna Park och se om vi hittar en manligkompis till min ring. Hehe Alltså sambon har ännu ingen förlovningsring, uten bara jag så vi ska se om vi kan hitta någon fin litt till honom. När han köpte min ring så tror jag att han var så koncentrerad på den att han inte tänkte på att köpa en till honom eller att den kunde vänta en stund, men nu är det dags. Får hoppas att vi hittar någon som vi båda gillar och som passar bra ihop med min ring =)

Sen blir det till att åka ut till päronen och låna deras skrivare så jag kan få ut min hemtena. Jag ska försöka göra färdigt den under helgen så jag vill gärna få ut den snart. Tyvär har den inte kommit in på studentportalen än men jag hoppas att den gör det snart.


Något liknande den här skulle jag vilja ha som vigselring... Så fin =)


Liknande den här tror jag att sambon skulle vilja ha, fast utan diamant förstås =)

Hörs senare.
Puss


Kommentarer
Postat av: simone

så snygga smycken :)

2010-09-24 @ 14:02:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback