100924 - FREDAG!!!!

Godmorgon på er sötnosar!
Har ni sovit gott?? Själv vaknade jag med ett ryck av att sambon telefon började ringa. Fan ingen av oss hade hört väckarklockorna men vi var snabbt uppe. Sambon kastade sig på kläderna medan jag gjorde kaffe åt dem =) Så jag gick alltså upp kl.5 istället för vid 7. Snark vad trött jag är... Jag försökte somna om i soffan men det gick inte så bra.

Aja nu är man uppe och igång =) Strax ska jag göra mig iordning och sticka iväg till gamla jobbet och hälsa på. Det ska bli så himla roligt för de är så gulliga när man kommer dit. Då känns det verkligen som att de tycker att det är kul att man kommer tillbaka. Oj, vad klockan blev mycket. Jag måste verkligen sätta fart nu.

Jag måste nämligen ringa doktorn och svänga förbi där innan jag åker ut till jobbet...

Ha en bra dag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback