100923 - Hemfärd...

Godmorgon på er underbara människor!!

Ja, jag fortsätter med min positiva anda även idag. Jag försöker verkligen rycka upp mig, men det vore trevligt om ni kunde skriva några uppmuntrande kommentarer så jag blev ännu gladare =)

Idag blir det hemfärd till Tuna. Jag har tur som får skjuts av sambon och hans kollega, då slipper jag släpa alla mina saker och jag slipper betala något... Hehe som fattig student får man passa på när det är gratis. De åker ju ändå firmabilen hem och då slipper vi ju åka 2 bilar till och från Uppsala. Ekonomiskt OCH miljövänligt =) Kan det bli bättre?? Nepp

Men innan jag får åka hemåt så ska jag hinna med en föreläsning, vår sista föreläsning för denna kurs. Lite läskigt och ändå roligt. Det känns som om vi precis har börjat på den här kursen, ändå är det typ en månad sedan. Det ha gått så himla fort. Det är fortfarande jätteroligt och jag trivs jättebra här i stan även om det är ganska mycket att plugga. Men är det inte så på allt man läser på univesitetet, att det är mycket att läsa??
Jag måste även förbi Snerikes på vägen till skolan och hämta ut mitt medlemskort. Jag trodde först att det skulle skickas hem till oss, sen har jag bara glömt att hämta det. Det ska bli skönt att slippa den där tråkiga papperslappen som man får som tillfälligt kort. Man måste ju vara så himla räd om den så den inte går sönder... Nu får jag ett nytt, blänkande kort istället =) Jag får visa er sen...


Det här är jag imorgon vid 14-tiden när jag har börjat med hemtentan...

Nu blir det frukost och sen bär det av.
Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback