100922 - Skinande kök...

Hej på er!
Visst är det ett underbart höstväder ute? Jag blev alldeles glad imorse när jag vinklade upp persiennerna och såg solen. Det är lite skillnad från igår om man säger så när man blev dränkt bara av att fundera på att sticka ut näsan utanför dörren =)

Nu har jag varit iväg och ätit lunch med sambon och hans kollega. Väl tillbaka i lägenheten var det tänkt att jag skulle börja pluga igen men så kom jag på att jag hade disk som stod inne på mitt rum från igår som jag behövde diska. Då tänkte jag att jag skulle ta den disken som redan stod i diskhon. Då upptäckte jag att båda diskställen var proppfulla så jag fick börja med att tömma dem och ställa in allt i skåpen. Sen kunde jag diska...

När jag hade diskat färdigt tyckte jag att jag kanske behövde torka lite i köket, vilket resulterade i att jag skrubbade typ hela köket. Inte riktigt men nästan. Sen tyckte jag att det var lika bra att damsuga också när jag ändå höll på så en tur med snabeldraken blev det också innan jag tillslut hamnade här. Nu ska jag sätta fart med pluggandet. Det är endast 2 dagar kvar till hemtentan kommer och drygt en vecka till salstentan och man vill ju inte missa på första tentan liksom =)

Ha en trevlig eftermiddag.

Puss


Lite bilder från Reccegasquen som jag "snodde" från Natta eftersom jag glömde min kamera hemma =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback