100922 - Lite gladare, lite snyggare...

Hej på och godmorgon!
Idag är jag på mycket bättre humör och jag lovar att försöka hålla mig borta från de där djupa negativa hålen som jag ramlar ner i ibland. Men det är inte så lätt och framför allt inte nu när man är på en ny plats och inte känner sig som hemma. Då är det svårt att tanka energi någonstans.



Igår vi vi iaf igång lite kanaler här i rummet och det känns oerhört skönt. Att ha lite att fördriva tiden med =) Sen är jag "ledig" idag och med det betyder det att jag har en megapluggdag. Vi har salstenta om 9 dagar och vi får vår hemtenta på fredag så jag har lite att göra vill jag lova. Grammatiken känns det som jag borde klara för jag har hyfsat koll på den nu och det känns skönt. Den satt jag och våndades över många timmar kan jag lova. Nu är det bara alla termer som ska in i huvudet också. Åh, jag känner mig snurrig bara jag tänker på dem =( Men men vi skulle vara positiva idag =)

Det blir iaf lunch med sambon och hans kollega idag också. Det är så skönt att ha honom så nära mig just nu att jag bara kan gå dit och fika med honom eller äta lite lunch och bara tanka lite kärlek. Det kan bahövas vill jag lova... Vet inte hur det ska bli sen när han ska börja jobba någon annanstans i Sverige igen men just nu njuter jag av att ha honom i min stad...



Nu är det plugg som gäller. Jag lär väl titta in här ibland när jag tar en paus =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback