100922 - Det tog sig =)

Någon mer än jag som tittar på Idol?? Åh vad jag är glad att jag äntligen kan få se det i veckorna och inte på reprisen på Söndagarna. Det här är den roligaste delen av Idol, nämligen slutaudition. Audition och fredagsfinalerna i alla ära men det är något visst med slutaudition. Jag älskar det, kanske för att det så mycket press och stress inblandat med alla musik och sång. Det är mycket som ska läras in under oerhört kort tid, allt ska klaffa och inget får bli fel för då är du ute på en gång. Så himla skönt =) hehe

Känner ni pressen vid bilderbordet???

Bildkälla

Aja jag fick iaf färdigt all renskrivning av föreläsningarna idag (nästan alla, har någon gruppövning kvar att skriva rent) och det känns skönt. Nu är det bara till att börja plugga in allting. Positivt är att när man skriver rent allt så får du in det samtidigt utan att man tänker på det. Så gjorde alltid jag och Cic på gymnasiet när det var en uppsats som skulle skrivas (speciellt på spanskan hehe) som prov. Då skrev man iordning en hemma innan så man fick all grammatik rätt och så. Sen skrev man rent den typ 10-20 gånger så den satte sig i pennan innan det var dags för prov... Sen fick man ju alltid skriva om den en hel del iaf eftersom den inte passade ämnet som läraren hade bestämt eller man glömde bort hälften och så. Jag gör iaf fortfarande så när jag ska träna på någonting, att jag skriver det om och om igen så det fastnar i huvudet...

Nu är det TV-mys och sen sova lite. Imorgon blir det hemfärd =) Sen får jag tillbringa fredagen hemma i Tuna. Känns riktigt bra faktiskt. Ska passa på att hälsa på gamla jobbet ett par timmar då innan jag börjar med hemtentan. Den måste bli färdig under helgen har jag bestämt så jag slipper tänka på den något mera sen. Tyvärr har vi en del planerat för helgen så det kommer nog att kunna bli många sena kvällar denna helg också...


Åh vad jag saknar er när jag inte är hemma...

Nu får ni ha en trevlig kväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hehe ja man hade ju lite olika taktiker för att nöta in spanskan osv :)



Söt du är, saknar dig med! Vi kanske hinner ses i helgen? När är den där bilden ifrån, har jag aldrig sett? Har ud fler från den kvällen?



Puss

2010-09-23 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback