100921 - Har tråkigt...

Hej på er dönickar!
Sorry att det varit dåligt med bloggande de snaste dagarna men jag har verkligen inte orkat. Den här helgen har knäckt mig totalt och jag har inte hunnit hämta mig. Det har säkert hänt massor men jag orkar inte skriva om det just nu.
Det ända som är, är att jag verkligen har skittråkigt. Jag skulle behöva plugga men jag har ingen lust. Jag skulle vilja ha några tv-kanaler att titta på men det finns inga. Ingen männsika att prata med här hemma och ingen sambo att gosa med. Så vad ska man göra??

Aja inte mycket... Kanske läsa en bok eller nåt. Det hade varit kul att kunna titta på TV för det är både Idol och House ikväll men det gick inte. Fan jag måste verkligen ta tag i det där nu. SÅ här kan man ju inte ha det varje kväll...

Nepp nu ska jag inte vara negativ mera.
Jag skriver mer imorron och försöker bli lite gladare tills dess =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback