100915 - Åka eller inte??

Godmorgon!
Idag fick jag faktiskt sova till 7 =) Det är en klar förbättring från igår om man säger så. Aja idag har jag en föreläsning och innan den ska jag till macken och fika med sambon. Man får ju lov att passa på när han jobbar i närheten =) Annars brukar han jobba hur långt bort som helst och hade jag bott kvar i Eskilstuna hade jag tyckt att även denna gång var väldigt långt borta. Nu när jag bor i Uppsala så jobbar han precis på andra sidan vägen från där jag bor. Så trevligt =) Så därför ska vi passa på och ta en fika idag innan jag börjar...

Jag står inför ett dilemma: Ska jag åka hem idag eller inte?? S kommer inte att åka hem(troligtvis) och det skulle vara bra att vara kvar i stan och passa på att plugga imorgon när jag ändå är ledig. Samtidig vore det skönt att få komma hem lite och dessutom behöver jag hämta en klänning och mina skor som jag har tänkt att ha på Gacquen på fredag. Så hur ska jag göra?? Visserligen finns det nya kläder att köpa men jag har inte riktigt lust med det heller...

Hmm tåls att tänkas på, men nu är det frukost och sen fika.

Ha en bra dag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback