100914 - Blöt katt...

Hej på er!
Har dagen varit bra?? Själv satt jag och nickade till en snabbis på föreläsningen. Hehe. Tur att jag inte slog pannan i bänken iaf som jag lyckades göra under gymnasiet. Funny story, på gymnasiet så fort en av lärarna satte i gång en film, så somnade jag... Det slog aldrig fel. Jag hann titta max en halvtimme innan ögonen långsamt började stänga sig och det spelade ingen som helst roll hur mycket jag kämpade emot. De stängde sig alltid... Vid ett tillfälle när jag hade lutat huvudet i händerna, somnade jag så hårt att jag bankade händerna bot banken när de "ramlade" ihop...hehe
Tur att jag inte upprepade det idag =)

Efter föreläsningen gick vi till Östgöta-nationen för att äta våffelbuffé. Åh jag var så himla sugen...Tyvärr öppnade de inte fören en timme senare så vi fick gå vidare. Till Västgöta för att äta soppa istället. Stället är känt för sitt goda bröd tydligen. Vi fick stå en bra stund i kö och vad tror ni händer precis när vi kommer fram?? Brödet var slut...Så suurt!! Aja soppan var god iaf =)

På vägen hem började det ösregna och jag glömde paraplyet hemma. Det vara bara att knata i regnet hela vägen hem... Jag var rätt dränkt när jag väl kom hem =) Det värsta var att min ena sko läckte så strumpan blev helt dyngsur =(

Nu sitter jag här och tittar på How I met your mother säsong 3. Snart är det bara 4:e säsongen kvar sen måste jag hitta någonting annat att titta på =)

Nepp nu blir det till att sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback