100913 - Godmorgon...

Hej på er!
Har ni sovit gott?? Jg har nog sovit sjukt hårt för jag har inte ens hört väckarklockan. I vanliga fall vaknar jag iaf till första gången men idag har det varit helt tyst (enligt mig alltså). Jag vaknade inte ens när sambons omgång började låta för att vecka honom och själv tog det en timme innan jag vaknade av mina klockor. Helt sjukt.

Jag sitter just nu och tittar på Vakna med the Voice och där är ju Eddie med, Jakobs hund. Varje gång jag ser honom så blir jag lite ledsen för vi hade en precis likadan förut, Ludde och jag saknar verkligen honom. Nu är det ju några år sedan han gick bort men fortfarande så kan jag sakna honom så himla mycket. Jag saknar att inte ha hund faktiskt. Det är så himla mysigt hur man kunde bli väckt på morgnarna eller hälsad på när man kom hem osv. Man hade alltid en kompis bredvid sig då =)
Jag har tyvärr ingen bild på datorn på Ludde men jag kan visa hur han såg ut..


Bildkälla

Aja idag bli det till att städa lite här hemma, packa och plugga lite innan jag drar tillbaka till Uppsala. Jag har kommit på att det bara är drygt 3 veckor kvar till första tentan. SHIT hur ska det gå??? Jag börjar faktiskt bli lite nervös, så nu är det till att börja tokplugga så jag känner mig lite mera lugn...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback