100912 - IDOOOL...

Hej på er!
Hur har eran helg varit?? Som ni hade förväntat er eller mycket bättre?? Hehe min helg har varit helt underbar. Egentligen har det inte hänt så mycket men jag har fått umgås med underbara vänner och världens bästa sambo. Jag har dessutom hunnit vila, ätit gott och fått vara bara mig själv. Så himla gött måste jag få säga. Snart är det dags att dra tillbaka till skolböckerna och slita håret från pannan för att försöka banka in all ny kunskap som bara måste fastna =)

Aja igår blev det en rätt skön kväll trots allt. Jag trodde nästan att det skulle bli en hemmakväll till. Efter ett samtal från Timmie om att Happe behövde ha hjälp med att lägga plåt så slängde vi på oss kläder och stack iväg. Väl där satte jag mig med min bok (mina handleder fixar inget tungt arbete längre tyvärr) och S stack upp på taket. Efter ett tag föll mörkret och myggen och vännerna började samla sig på altanen. Vi snackade och bara hade det mysigt innan vi fortsatte hem till oss för att fortsätta snacka, spela och skratta. Gud jag hade ont i magen tillslut =) Man somnade med ett leende på läpparna iaf...

Imorse var det så upp till söndagstvätten som vanligt. Jag lät sambon få sova lite extra och tog första passet. Sen var det bara att hoppa i ridkläderna och åka till stallet. Åhh vad mysigt det var att vara tillbaka där igen. Det känns som om det var alldeles för länge sedan sist. Men det gick riktigt bra så även här blev det ett leende på läpparna =)



Jag och älskade Cic =)

    

Jag hittade alldeles för många galna bilder på mig. Så nu måste jag ju bjuda på en =)

Nu blir det att se alla Idol-avsnitten från veckan som jag har missat eftersom jag inte har några tv-kanaler i Uppsala ännu... Sen blir det Martha Stewart Wedding special på weben!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback