100912 - Aj aj aj aj aj

Fyyyyy vad jag inte är smart ibland... Eller bara oerhört glömsk, vad vet jag. Varför kunde ingen stoppa mig innan jag kom på den där skitdumma idén?? Synd att sambon inte visste vad det handlade om, då kanske han kunde ha stått för smartheten i vårt förhållande idag men som kille så har han ju ingen aning...

Jag satt här hemma med datorn i knät och tittade på bröllopsblommor, klänningar osv. Det är skitkul att titta runt och faktiskt kunna börja bestämma sig för saker man gillar eller inte gillar. Bla så skulle jag vilja ha en Lars Wallin- klänning till vårt bröllop och jag har redan förberett mamma på att hon ska fixa så att Tommy Körberg sjunger...hehe jag har inga stora krav inte. Blev dessutom helt kär i en Vera Wang-klänning när jag tittade på Martha Stewart förut men dessa lär ju kosta lika mycket som hela bröllopsbudgeten. Så grattis alla inbjudna, det blir 5kr-korvar på Ikea till middag hehe


Detta är bara att glömma efter min klänning.
Ni får stå ut med dessa två val istället...

 VS 
Vi är generösa idag hehehe

Iaf så kom sambon hem, tittade på mig med sina söta valpögon och frågade snällt om inte han kunde få spela. Det betyder att han vill ha internetkabeln som jag hade till datorn. Hade ingen direkt lust att sitta med mobila bredbandet (som jag iof gör nu hehe) och har ingen bok att läsa. Studieböckerna får jag bara inte öppna på helgerna så vad skulle jag göra?? JAG TAR OCH VAXAR BENEN!!!!
HUR JÄVLADUM FÅR JAG BLI EGENTLIGEN???
Har inte jag vaxat benen förut?? JOPP
Vet inte jag att det gör ont?? JOPP
Har jag sån bra smärttröskel?? NEEEJ
Kan man sluta mitt i??? NEPP

Allt detta kommer jag på typ när jag gjort halva ena benet och då går det ju inte att sluta.... Buhuuuu. Jag tycker verkligen synd om mig själv nu när det till och med gör ont att ha byxorna emot benen....
Dessutom är de helt prickiga, röda och svullna nu så lyck till och försöka att sova i natt =(

Nästa gång jag kommer på en sån här dum idé... STOPPA MIG INNAN!!!!!



Godnatt sötnosar =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback