100910 - Äntligen Fredag =)

Godmorgon på er!
Är det inte sjukt hur man kan vakna halv7 när man har tänkt att ta sovmorgon?? Jag är väl fortfarande på arbetartid skulle jag tro. Men jag tänker fortsätta att gå upp tidigt för att inte vända på dygnet.

Idag är det äntligen fredag och hur mycket jag än trivs i Uppsala så längtar jag hem till min underbara sambo. Det är alltid lika skönt att få komma hem och krypa upp i hans famn =)
 Men innan dess är det plugg, plugg och åter plugg som gäller. Jag har en hel del att ta igen för gårdagens föreläsning var verkligen förvirrande. Men så tänkte jag att eftersom jag inte hade läst boken innan så är det inte konstigt att allt känns så nytt. Så jag satte mig med boken och började läsa. Vet ni vad som hände då?? Jag blev ännu mera förvirrad :S Hur är det möjligt?? Jag måste plöja igenom kapitlen igen och sen hoppas på att jag fattar det.

Nu blir det frukost och sen plugga.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback