100909 - BTW...WE´RE GETTING MARRIED!!!

Hej på er!
Jag tror att jag har glömt bort att berätta det här för er för vi ville berätta det för familjen och släkten först men det är faktiskt sant!!! VI SKA GIFTA OSS =)

S friade faktiskt för snart 3 veckor sedan. Sen ville vi vänta så vi hann berätta för de närmaste och sen har jag bara blömt bort det.

Iaf så friade han på min födelsedags morgon och det var så fint. Jag kommer aldrig någonsin glömma hur han helt plötsligt stod där på knä med ringen i handen och frågade om jag ville dela mitt liv med honom.

Så nu har vi lite smått börjat planera vår stora dag =) Den kommer iof inte att bli fören om typ 2 år eller så eftersom jag pluggar nu och kan inte lägga undan så himla mycket. Men det är superroligt att titta på alla klänningar, blommor, festvåningar osv och faktiskt veta att det snart får vi bestämma hur vi vill att vår dag ska se ut =)






Kommentarer
Postat av: Annika kusin

JÄTTEGRATTIS!!!!! Va kul =D Tycker ni gör helt rätt, ni är ju superfina ihop! Kram till er

2010-09-09 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback