100908 - Kan ni tänka er, 7 år???

Hej på er!
Hur har ni det där ute?? Idag är det en sjuktspeciell dag för mig. Det är nämligen 7 år sedan jag och min sambo blev tillsammans för första gången!! Jag kan knappt fatta att det är snat. På ett sätt känns det som om det alltid har varit vi och att vi alltid har kännt varandra men samtidigt så är 7 år otroligt lång tid. För 7 år sedan hade jag precis börjat andra året på gymnasiet och DET känns som en evighets sen kan jag lova.

Till min underbara sambo:
Jag älskar dig mer och mer för var dag som går och vaje gång jag ser dig eller hör din röst blir jag bara så lycklig. Du är min bästa vän, min älskare och min själsfrände och jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med dig. Jag längtar tills den dagen vi står där i kyrkan och får säga ja till att vara du och jag för resten av våra liv. Tack för att du finns i mitt liv och för att du är världens bästa livskamrat =)









Idag får jag åka hem och träffa dig och trots att det bara är 3 dagar sen sist så längtar jag hem till dig.

Puss min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback