100902 - Hemfärd...

Godmorgon på er!
Jag måste bara säga att jag är sjukttrött och lite sliten idag. Vi hade pubrunda igår med ettor, tvåor och treor (även en fyra slank med) så vi gick runt på alla nationer här i Uppsala. Det var riktigt kul att träffa alla "äldre" årskursar också. Iof var de som gick i trean i min ålder (uch vad jag börjar bli gammal) Men vi hade verkligen skittrevligt =) Jag hitade tom till min buss när jag skulle hem. Har aldrig åkt buss förut i Uppsala men även det gick bra =)

Om en stund kommer syster med döttrar hit och vi ska ta en promenad och sen luncha innan jag börjar skolan. Har bara en gruppövning idag, sen blir det hemfärd till Tuna. Åh det ska bli riktigt skönt att komma hem ett par dagar faktiskt. Jag längtar efter alla där hemma redan. Det blir inte bättre när man får ett mess av mamsen att hon längtar efter mig... Då blev hemlängtan ännu större =)

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost och packa färdigt.

Ha en bra dag, den ser ut att bli solig =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback