100901 - Pluggmorgon...

Hej på er!
Visst är det kul att behöva ställa klockan tidigt (okej, 7.30 är inte tidigt egentligen) för att sätta sig och plugga. Jag hade ett kapitel kvar att läsa innan föreläsningen idag och jag har hunnit nästan hela. Sen var det sjukt många sidor att skriva ut också för vi skulle ha med oss dem till föreläsningen (tror jag). Men men nu är det gjort iaf och jag ska strax sätt mig och äta frukost. Jag har valt att ignorera min mage de senaste timmarna för att skjuta upp frukosten till så sent som möjligt. På så vis slipper jag äta både frukost och lunch innan jag ska iväg. Det ekonomiska studenten i mig har redan vaknat. Sen kommer jag att sitta på föreläsning mellan 12.15 - 16.00 så jag hoppas att magen ska hålla sig tyst under dessa timmar. (inte så troligt) Jag får väl ta med mig några kex att knapra på under tiden =)

Imorgon kommer min syster med döttrar hit och visar mig lite av stan och äta lite lunch och bara mysa innan mina föreläsningar drar igång. Det ska bli riktigt kul att få hit dem faktiskt. Sen efter skolan kommer jag att åka hem till Tuna och förhoppninsvis träffa sambon. Jag börjar landa me och mer här i Uppsala men samtidigt så känns det bra att få åka hem och tanka på reserverna lite så man orkar nästa vecka igen =)

Nu måste jag gå och äta så jag orkar med en 4 timmar lång föreläsning och munnens uppbyddnad, hur alla ljud bildas och var och fonetik... =S

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback