2010.10.31 - Sista Oktober...

Hej halloj!
Jag vet inte om jag ska säga gogmorgon eller god eftermiddag eller godkväll. Min tidsuppfattning är heelt uppåt väggaran just nu och jag har verkligen ingen koll alls på vad som är vad. Jag kanske måste förklara mig lite...

Ifredags så var sambon ledig från jobbet vilket gjorde att jag fick för mig att det var lördag, trots att jag stack till plugget och skrev en tenta. Så i fredags när vi sen skulle gå och lägga oss yänkte jag för mig själv, Fan jag har ingen lust att gå upp och tvätta imorgon. Var på väg att ställa klockan till och med men kom på i sista sekund att det faktiskt bara var fredagkväll. Skön överraskning =)

Igår var vi och firade min svärmor som har fyllt år, med god mat och fika. När vi kom hem igen satte jag mig och läste och sambon spelade NHL 11. Vi satt så rätt länge innan vi kände att det var dags att sticka iväg och träffa lite vänner. Jag tyckte egentligen att det kändes lite sent att dra iväg för jag var helt övertygad om att klockan var minst 22... Tittade på klockan i bilen och insåg att jag låg 2 timmar före i tiden. Klockan var bara strax efter 20 och dagen kändes väldigt lång.
Vi kom väl hem igen efter 00 någon gång och jag fortsatte att läsa. Jag ville verkligen läsa ut min bok så jag läste och läste, medan sambon sov så gott i soffan bredvid mig. När boken väl var slut upptäckte jag att klockan redan var halv3 (innan omställningen) och jag var inte ens trött.

Idag på morgonen/förmiddagen har det känts som om tiden bara segar sig framåt. Det känns nu som om det borde vara runt 14-15. Jag är helt lost =(

Jag kan dessutom inte fatta att det är sista Oktober redan. Vart har denna månad tagit vägen?? Det känns knapt ens som om den har börjat ju. Imorgon börjar sista hösmånaden för denna gång och det är iof rätt skönt. Hösten är verkligen ingen favorit för mig (egentligen inte vintern heller för jag klarar inte av kyla men då finns hela jul och nyår att se fram emot)...

Nej nu blir det nog till att krypa ner i soffan igen, kanske sova lite till...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback