2010.10.29 - Plugg, plugg och åter plugg...

Hej halloj!
Hoppas allt är bra med er. Själv börjar energin återkomma till mig. Synd bara att jag måste plugga då. Det hade varit skönt att bara få var lite ledig men så är det inte när man är student. Man har något att göra hela tiden. Man är egentligen inte ledig alls förutom mellan kurserna om man inte har som vi, en massa inlämningar som ska in EFTER at kursen är slut... Då får man slita vidare över ledigheten... Aja jag har ju valt det själv...

Idag måste jag åka till Uppsala och kompletera (läs:omtenta) på en del från tentan. Lite surt med tanke på att jag missade med 1 poäng och jag verkligen trodde att jag hade klarat den. Var helt säker. Jag borde fått onda aningar då eftersom det oftast är så att om man tycker att det har gått skitbra, då har man gjort asdåligt ifrån sig. Och om man tycker att det har gått rätt illa och man fick kämpa som fan, då har det gått riktigt bra... Det är nästan alltid så. Kan kanske vara för att man blir glatt överraskad när man trot att det har gått dåligt, vad vet jag.

Så nu är det sista tokpluggandet och sen hoppas jag på att det går bra.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback