2010.10.28 - Medan jag pluggar...

Hej på er!
Jg tänkte bjuda på en av mina favoriter medan jag försöker samla kraft till att plugga. Det är rätt surt att inte ha någon energi även om jag nu äntligen får äta igen. Men halva dagen ar jag varit helt död ändå så nu börjar det kännas lite bättre. Jag önskar att sambon kom hem snart så han kan ta internetkabeln och TV:n så jag måste stänga in mig i sovrummet och tokplugga. Det funkar inte så bra att försöka plugga med TV:n på och ännu sämre när man även har datorn på =)

Aja ni ska få se en av mina absoluta favoritreklamer just nu medan jag pluggar vidare =)


 
Den är bara så söt och den kan få mig på gott humör när jag är nere... Så jag hoppas att den har samma effekt på er.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback