2010.10.27 - Såå knäckt...

Hej och godkväll!

Det har varit väldigt tyst här idag men jag är inte på topp direkt. Jag är riktigt rikitgt nere och har inte orkat. Jag är konstant hungrig och försöker hälla i mig så mycket dryck som möjligt för att hålla magen på gott humör. Det går skitdåligt... Jag var hos ortopeden idag och han kunde inte hjälpa mig. Bra att det inte var något allvarligt (som alla är snälla att påminna mig om) men det känns ändå skit. Jag får alltså leva med all denna JÄVLA smärta för det finns inget de kan göra. Bara hoppas på att ålderdomens stelhet ska göra skiten bättre. Är tydligen galet överrörlig i alla leder... Fy fan säger jag bara, jag fattar inte hur jag ska orka med det här. Detta besök är typ det ända som hållit mitt humör uppe de senaste månaderna och nu får jag ingen hjälp. Så om min energi åker upp och ner så vet ni varför.
Jätteskönt att det inte var någon elak sjukdom men det känns nästan lika illa att behöva leva så här. Jag är som en gammal tant trots att jag bara är 24...

Aja jag lovar att försöka hålla mig positiv. Jag måste bara få vara knäckt här ett par dagar...

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback