2010.10.27 - Längtar...

   

 

     

Vet ni vad jag längtar efter just nu?? Mina godispåsar som står på bänken i köket. Jag går hela tiden runt och gör upp planer i huvudet vad jag ska äta, hur och var jag ska äta imorgon... Fy fan att vara utan mat kan verkligen knäcka en. Men jag ska stå ut. Även om jag till och med drömmer om mat för tillfället...hehe kan bara tänka mig hur de har det nere på Robinson-ön, men där får de ju iaf kokosnötter att äta... =)

Ikväll kommer iaf Cicci över för att titta på Grey´s med mig. Ska bli så kul att träffa henne, har inte sett henne på länge...

Nu ska jag återgå till böckerna.

Puss


Kommentarer
Postat av: bitte

Tävlar ut en mascara på min blogg ifall du vill va med.

2010-10-27 @ 19:26:15
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1067
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-27 @ 22:19:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback