2010.10.26 - Om jag verkar sur och grinig...

Hej på er!

Nu sitter jag här hemma och ska egentligen plugga. Jag har omtenta på fredag på en av delarna på förra tentan. Känns surt när man missade det med 1 poäng. Den svåraste delen hade jag alla rätt på så det känns ju bra. Kan ha varit för att jag pluggade den mest eftersom den var mest att lära sig på... Aja jag har ju 3 dagar nu som jag kommer att vara hemma på som jag hnner plugga på. Jag hade egentligen tänkt att passa på att läsa ikapp och förbi på de kurserna som jag läser nu men jag får helt enkelt plugga dygnet runt istället =)

Igår köpte jag 2 godispåsar för jag tänkte att jag måste passa på att moffa så här sista dagen, iom att jag från idag och 3 dagar framåt kommer att gå på endast flytande föda. Jag tror att jag åt typ 10 bitar av varje påse, sen mådde jag illa. Så gick det med den moffningen...
Så om jag verkar sur eller grinig de kommande dagarna så är det bara för att jag är hungrig. Jag får alltså bara dricka klara drycker som nyponsoppa, saftsoppa, buljong, kaffe, te, juice UTAN fruktkött... Känns så där måste jag säga men har inget val. Jag har intagit det första glaset nyponsoppa på morgonen och jag blev hungrig medan jag drack =) Fuck... det kommer att bli tuffa dagar för mig och alla runt omkring mig.

   

Detta står nu i min kyl...

Ha en bra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback