2010.10.25 - Tidsinställt...

Hehe jag tror att man numera kan tidsinställa inlägg här på blogg.se. Det har man kunnat göra länge på andra webbhotell men inte här... Fören nu =) Det var en riktigt trevlig överaskning för mig. Inte för att jag kanske kommer att använda det jättemycket eftersom jag kan vara rätt dålig på uppdateringar ibland men det är kul att det finns =)

En liten låt så här mitt i natten medan jag sover vidare...



Jag älskar verkligen den här låten och jag kommer lätt ha den med på vårt bröllop. Jag är precis som tjejen han sjunger om. Min sambo försöker förklara för mig hur fin och bra jag är men kan inte riktigt se det själv... Det är ju bra att han gillar det iaf, det är ju huvudsaken =)

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback