2010.10.24 - Trött-Söndag...

Hej på er!
Har ni haft en trevlig helg?? Min har varit mycket bra med en lugn och fin fredag, släktmiddag och firande igår och biljard hos Timmie och Linda när vi kom tillbaka till stan. Som sagt mycket trevligt...

Idag var det ingen lyxsöndag som vi hade förra veckan utan idag fick vi minsan gå upp och tvätta själva. Det gick rätt bra att komma upp och sen gick vi och la oss i soffan. Där tvärslocknade jag. Jag märkte inte ens att sambon gick ner till tvättstugan. Vid 12 tyckte S att vi skulle åka och köpa pizza. Inte ens då var jag vaken nog att ta mig iväg. Jag försökte ta mig upp ur soffan men var nog sovandes fortfarande så S stack iväg utan mig och kom sedan tillbaka med en underbar hawaii till mig =) Visst har jag världens bästa sambo!

Nu sover han och jag är vaken så idag "vaktar" vi i omgångar =) Det lär fortsätta vara en lugn och skön dag idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback