2010.10.23 - Dags att sova??

Hej halloj!
Det har nog aldrig hänt förut att jag har uppdaterat så här dags på dygnet. För det mest sover jag sen länge men inte idag. Konstigt med tanke på att jag gick upp tidigt och inte har sovit middag. Men uppe är jag iaf, eller ja, jag får kämpa för att ögonen ska hålla sig öppna. Det börjar gå tungt.

Vi var iväg till Jimmie och tog en kaffe (eller jag tog en kaffe, resten tog en öl) och hade så trevligt där att vi blev kvar ett bra tag. Väl hemma igen satte sig S framför X-box och NHL 11 medan jag hamnade här. Internet går galet segt så här dags men jag har inte bråttom. Försökte ladda upp sida efter sida som tog längre och längre tid. Så blir det när sambon snor det fasta bredbandet =)

Ska nog egentligen gå och sova nu. Vi ska upp imorgon för att städa och plocka innan vi åker till min farbror i Nykvarn. Han fyller år och det ska självklart firas. Vi brukar få riktigt god mat där och mycket fika bröd =) Mmmums!!!



Nej god natt på er kära vänner. Sov så gott =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback