2010.10.21 - Torsdag...

Hej på er!
Om ni skulle ha missat det så äår det faktiskt torsdag idag. Jag vet knappt var denna vecka har tagit vägen men jag gillar den. Likosm jag på ett sätt kommer att gilla nästa vecka. Det är så skönt att få täffa sin älskade varje dag. Det har inte hänt på väldigt länge. Ni som har det så varje dag, NJUT av att få pussas och kramas med den du älskar mest. Ta det inte för givet utan passa på att visa varandra upskattning varje dag. Det går faktiskt även om man är trött, stressad eller nåt annat...

Jag är iag i Uppsala nu och jobbar med grupparbeterna. Det har gått riktigt bra men nu har jag gett upp. Kanske för att vi är färdiga med det första och inte kan göra så mycket mera med de andra. Så jag hamnade framför datorn istället... Tror att jag ska ta och gbege mig hemåt snart. Handla lite på vägen och sen börja fundera på mat för kvällen. Kanske kåldolmar, sås och potatis =) Vi fick 2 paket av mamma och pappa igår när vi vr där och åt middag. Så gott =)

Ni är många som undrar hur jag mår egentligen och så. Jag har bara ett svar på det: Det går upp och ner hela tiden. Det är väl mest oron som gör det mesta, ibland är allt på topp och ibland hamnar jag på botten. Jag försöker intala mig att det inte är någon fara och att allt kommer att bli bra. Det är den ramsan som jag intalar mig hela tiden, varje dag när hoppet börjar tryta...
Tack för att ni håller på mig och för allt stöd. Det betyder så sjuktmycket för mig. Det är skönt att veta att ni finns där när det är jobbigt =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback