101020 - Hemmadag och hockey...

Hej på er!
Eller godmorgon kanske, har inte rikitgt koll på klockan... Jag har varit uppe en bra stund och kommer idag att ha en hemma-pluggdag. Jag har lite som behöver fixas så jag kan inte åka till Uppsala idag. Det är iof hanska skönt att kunna ha en dag hemma och bara plugga på även om det hade varit bättre med en annan dag. Men men man kan inte alltid styra över sånt.

Jag fick precis frågan från sambon om jag ville gå på hockey imorgon. Jag har aldrig varit på en hockeymatch förut så det ska blir superkul. Det är synd att jag inte får se Färjestad spela, men Södertälje- AIK är väl också rätt okej. Sambon hejar ju på AIK så då måste jag ju hålla på Södertälje under matchen. SÅ är det bara, vi måste heja på motståndarlagen. Hade vi sett Södertälje - Färjestad så hade han hållit på Södertälje. Det är vi funkar, förutom vid landskamper där Sverige spelar...

Nu blir det lite mat.

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

mysig blogg, hoppas du får en bra dag :)

2010-10-20 @ 10:28:47
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback