101019 - Lite bättre...

Godmorgon på er!
Det är bättre idag. Jag passade på att åka hem igår så jag fick mysa lite med min sambo. Nu känns det lite bättre men fan vad jag börjar bli nervös eller egentligen rädd. För att de ska hitta nåt eller för att de INTE ska hitta nåt... Eh jag vet inte vad som är värst just nu.
Nej jag ska inte börja gräva ner mig igen. Jag mår bättre just nu och tänkte hålla mig så. Jag får se om jag tar mig råd att åka hem idag också. Det är så skönt att passa på när sambon väl är hemma. Ah vi får se, har inte bestämt mig än...

Idag ska jag iaf åter till Uppsala. Vi har så himla många olika grupparbeten just nu att man knappt vet var man ska börja...

Eh, jag har inte så mycket att säga just nu. Eller det har jag men jag har lovat att jag inte ska gräva ner mig eller nåt sånt så ni får stå ut med att det är lite torftigt här.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback